Lenovo este o companie globala aflata in clasamentul Fortune 500, un lider in furnizarea de tehnologie inovatoare pentru consumatori, companii si organizatii de tip enterprise, cu o cifra de afaceri de peste 46 de miliarde USD. Portofoliul sau de produse si servicii sigure, de inalta calitate cuprinde PC-uri (inclusiv legendarele Think si marca de produse convertibile YOGA), statii de lucru, servere, stocare, televizoare inteligente si o familie de produse mobile, printre care smartphones, tablete si aplicatii.

 

Una dintre companiile lider in zona de tehnologie, Lenovo este recunoscut la nivel mondial in special pentru produsele sale inovative din clasa PC-urilor si pentru dispozitivele sale mobile. In prezent, compania se claseaza pe locul #286 in lista Fortune, Lenovo fiind cel mai mare producator de PC-uri si al patrulea furnizor de smartphone-uri la nivel mondial.

 

In vreme ce brandul Lenovo s-a facut remarcat abia in anul 2004, compania are o istorie mult mai solida. In 1984, Legend Holdings a fost infiintat cu un capital de 25,000$, in China. Compania a fost inregistrata in Hong Kong in 1988 si avea sa devina cea mai mare companie producatoare de PC-uri din China. Legend Holdings si-a schimbat numele in 2004 devenind Lenovo in 2004, iar in 2005 a achizitionat devizia de PC-uri a IBM, companie care a inventat intreaga industrie de PC-uri in 1981.

 

Astazi, Lenovo este o companie de tehnologie personala care valoreaza aproape 47 miliarde USD, cu peste 57,000 angajati in peste 60 de tari, deservind clienti din peste 160 de tari. Lenovo detine centre de cercetare si de productie in locatii diverse pe mapamond.

 

Lenovo a crescut mai rapid decat piata, performanta datorata calitatilor exceptionale ale produselor. Clientii Lenovo sunt persoane care apreciaza inovatia si care produc progresul in intreaga lume. Avand acest gand in minte Lenovo creeaza si construieste produse care se inspira din dorintele si aspiratiile oamenilor care le vor folosi.

 

Lenovo si-a continuat cresterea rapida in zona de tehnologie personala si si-a consolidat pozitia in piata in iulie 2014 prin achizitia Motorola Mobility. Prin aceasta mutare, Lenovo nu numai ca devine producatorul numarul 3 in materie de telefoane smart, dar isi confirma pozitia de lider in zona de inovatie, Motorola avand un aport de peste 2000 de ingineri si experti tehnici, resposabili pentru mii de patente tehnologice.

 

Indiferent de aria de produse – PC-uri, telefoane smart, tablete, TV, servere, statii de lucru sau stocare – Lenovo se remarca prin produse care au factori clari de diferentiere fata de cele ale competitiei, integrand un model unic de business.