LENOVO ISI CONSOLIDEAZA COTA DE PIATA

LENOVO ISI CONSOLIDEAZA COTA DE PIATA

Lenovo a anuntat recent rezultatele obtinute in trimestrul al doilea,incheiat la 30 septembrie 2017. Conform declaratiilor producatorului, compania a inregistrat o crestere de 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut si o crestere de 18% fata de primul trimestru al anului fiscal, cumuland venituri totale de 11,8 miliarde USD.

Categoriile de venituri Lenovo sunt organizate pe 3 segmente: centre de date, dispozitive mobile si PC- uri si dispozitive inteligente. Toate cele trei linii de business au inregistrat cresteri fata de trimestrul anterior.

Lenovo a reusit nu doar cresterea cifrei de afaceri, dar si a profitului. Al doilea trimestru fiscal a adus companiei si un profit inainte de impozitare mai mare cu 104 milioane USD, o revenire semnificativa comparativ cu pierderea raportata in trimestrul anterior. Profitul brut al companiei a crescut cu 0,3% fata de aceeasi perioada a anului anterior si cu 18,2% fata de trimestrul anterior, la 1,6 miliarde USD. Marja bruta a fost de 13,7%, inregistrand o crestere trimestriala usoara. Profitul operational a urcat cu 94 de milioane USD fata de trimestrul anterior.

Divizia PC/Smart Devices (PCSD) a Lenovo a raportat din nou profit in toate regiunile si a inregistrat o cota de piata record de 21,3% in EMEA. Trimestrul incheiat la 30 septembrie a fost marcat de lansarea gamei Star Wars: Jedi Challenges, un nou produs AR in parteneriat cu Disney si de aniversarea a 25 de ani de la lansarea brandului ThinkPad.